08 Ogos 2010

The last airbender



Smlm MAI,AKU & IKIN plan nk g tgk wayang kat WW .. Mai awl2 dh suggest THE LAST AIRBENDER .. aku ni plak masih la terkapai2 apa bnda la citer tu .. huhu .. nsb baik la dia dh gtaw awal2 so ada gak la masa tuk aku wat reseach cter tu haha apa yg pasti mmg berbaloi cter ni tuk tgk .. almklum la 3D lg taw mmg bertmbah best la even byk sgt org kat lua pertikaikn citer tu sbb mmg lari dr citer asl .. klu ikutkn citer aslnya kartun AVATAR tp ala biasa la xkn semua citer yg diadaptasikn kena sma dgn yg asal kn ??

Papahal aku mmg ske tgk citer ni sbb ada PRINCE ZUKO @ DEV PATEL .. kali ni dia berlakon sbg prince zuko iaitu prince bg puak firebender .. act aku mmg x cam yg ZUKO tu dia sbb aku mmg x taw menahu citer ni .. klu la aku taw awl2 mmg aku ajak dorg g masa mula2 tayangan .. hahah ..

P/s: hope ni bkn last movie yg aku tgk .. haha (sbb thn ni aku ada big exam)

Tiada ulasan: