27 Mei 2010

tadika-rendah-menengah..

Hari ni aku kembali pas beberapa ari aku x on9..huhuhu best kot asenya sbb aku mmg boleh gle kot kalau 1 ari x on9..erm ase idup mcm kosong jew..hehe ala kalau aku on9 pun,aku mesti chat dgn dak2 klas aku jew..kalau bertuah dpt la chat dgn dak2 lama...huhuhu..Hari ni ari yg aku ase best dgn happy la kot..pas beberapa ari aku x on9,aku tgk rmai kot org yg ADD aku..erm nsb bek la kat skula awal2 KIKIN dh gtaw yg skg dlm FB dorg sibuk cte sal zaman skula dlu2,so org yg add aku tu semua membe2 aku dr TADIKA UMI.SK WM1 smpai SMKZR1..haha best..

Macam2 cte kuar arini..haha seronok sgt kot sbb time tu xpyh la pikir sal byk benda..kalau da benda pun msti benda tu boleh solved punya la..huhuhu aku rindu gle kot time skula..huhu td da gak org yg cte sal zaman tadika tp aku xdpt nk fllow dorg sbb aku xbrape nk ingt skit..huhuhu org lahir awal ni mmg cepat lupa cikit..haha:)
Msk zaman skula rendah aku gah la jgk nk refresh blk memory aku ni..huhu payah kot nk ingt blk tp yg pasti semuanya best2 kot

Pas tu msk plak cte sal skula menengah..haha aku mmg ske kot time ni..mcm2 perkara yg aku lalui dgn dorg2 ni..dr zaman aku bertudung labuh smpai jd separuh labuh..dr zaman kena mrh sorg2 smpai 1 klas kena panggil naik STAGE mase perhimpunan..dr zaman aku jd PENGAWAS smpai aku jd PENGGANAS(sbb benti pengawas time F4)..haha Tp nsb bek la xbkk cte ponteng klas agama beramai2..haha kalau ustazah tahu msti ustazah marah gile kat kita semua kot..huhuhu ampun byk2 ustazah..kami menyesal sbb byk kali ponteng klas agama..huhuhu pape pun ustazah KHAIRUNISA mmg best..nsb baik x kantoi agama time SPM dlu...huhu

Pape pun semua ni mmg best tp x boleh di ulang kembali..huhu sedih tp zaman persekolahan adalah zaman yg akan kita rindukan setiap hari even rite now im still hope tat 1day..tat memory is still in my heart 4ever and ever...huhuhuh
26 JUN SEMUA DAK UPPER & LOWER nk g SG CONGKAK..so wat preparation awal tuk BBQ ok...;p

Tiada ulasan: