19 Januari 2011

perlu ke ?

lusa ni (21.01.11) adalah befday aku yg ke -20 .. isau gak aku sbb umur dh makin meningkat dan setiap apa yg aku idamkan blum lg tercapai .. hampir 2 tahun aku tak celebrate befday aku dgn mber2 .. klu ada pun setakat potong kek la (tu mmg upacara wajib la der) .. mksd aku kat sini , aku dh lama tak kuar atau bhsa omputihnya HANG OUT dgn mber2 aku .. act bkn dorg tak ajak g celebrate befday aku tp aku segan sikit la dgn dorg .. haha ayat tak leh blah kan .. biasanya klu aku celebrate befday dgn mber , dorg ni akn bwk GF/BF masing2 .. aku ?? bwk diri jela der ..hehe

dorg ada gak tanya"ko ni tak da org nak ke ?" .. pergh ayat mmg nk kena penumbuk batu lesung kot .. jwpan aku mmg simple kot "ntah"..hehe act aku malas nk jwb , ala der setakat bf tu gua blum jumpa yg betul2 sesuai la dgn gua der .. aku ada sorg mber ni , dia slalu tanya soalan ni kat spe2 yg ada BF/GF " wei ko dh ada bf/gf ni , ko sure ke nk kawin dgn dia bila dh bsr nti?" hahaha soalan ni agk2 korg kn, korg leh jwb tak ?? hahah

so, aku rasa wat masa ni lbh baik aku tgk mber2 aku tu ada GF/BF jela sbb aku yakin MYBE 1 day i'll find seorg BF yg sesuai dgn aku kot .. hahah but im not desperate ok .. heheh salam :)

Tiada ulasan: