08 Februari 2010

080210

hari ni x g skula pn cz bdn x sht..abis punah harapan kempen"sifar ponteng"yg dilancarkan oleh wan masa mula2 msk skula dlu..tp xpe la kan nak wat cmme lg..arini pg2 dh dgr jeritan mak yg panggil adikku bangun tuk g skula..'baby bangun dh lambat ni,nti mcm2 perangai kuar bila dh lmbt g skula nti',kata makku..aku bingkas amik selimut kt ujung kaki tu dh tutup satu badan..xlarat nak dgr apa yg makku bebelkan kt adik bongsu ak tu..bgn2 dlm pkul 9.30,ak dpt plak satu sms dr sir karthik'hi wani hw r u?we all miss u.get well soon'..erm rasa cam terharu ssgt2 bila dpt cikgu yg always take cre their stdent..thx sir.arina ak x tau la apa yg dorg wat dan belajar kt skula,,almaklum la cikgu am da bersalin abis siapa yg ajar am skg ni..am tu dh la ssh sgt,setakat pasal mahkamah kat malaysia tu ak tau la cikit2..risau gak ak dorg kutuk2 ak plak nti..tp xpe la kutuk pn kutuk la..rindu sgt ak kt dak2 klass ni,bru satu ari x jmpe tp ak rindu gila kt dorg2 ni xpecially kt wan wee kuan dan jgk bdk baju oren 2..klakar ak layan wan ni,bdk f1 tu byk sgt cte dia masa ak hntar dia blk aritu..tp seronok,ak xpernah layan adik ak mcm ak layn wan wee kuan ni..apa-apahal pn ak x sbr nak gi skula dan berjumpa blk dgn kwn2 pra-u cnior ak ni...wslm

3 ulasan:

syazwanirosni berkata...

p/s:hidup x pernahnya sihat selalu..hehe

maizatul. berkata...

wey tenok ! cileke kaw . ahahah ~

rukhi berkata...

ha3. suda pndai yek?